Liviu Stanciu

Trainer

Îmi place să fiu pragmatic și întotdeauna vreau să ofer asta în programele mele de training. Acest fapt derivă din experiența de lucru de peste 15 ani în cadrul unor companii multi-naționale cunoscute, în domeniul managementului vânzărilor sau al marketing-ului serviciilor. Metodologia de abordare a tututor subiectelor de training, fiind foarte apreciată de către persoanele participante la training-uri, constă în dezbaterea factorilor de motivație intrinsecă și de implicare personală din perspectiva personalității umane. Sunt trainer certificat (de către Autoritatea Națională pentru Calificări – ANC România, de către Persolog Germania și de către Abyzco Belgia) și am o experiență vastă în conceperea și susținerea programelor de training și de dezvoltare personală.
 
Așa cum am mai menționat, îmi place să fiu pragmatic. Folosesc experiența dobândită până acum în combinație cu cele mai noi metode de training pentru a veni în sprijinul participanților la programele de training. Ca să ofer o imagine mai clară cu privire la domeniile în care concep programe de dezvoltare și training-uri, mă voi referi mai departe la expertiza mea profesională:
 
În calitate de Manager zonal vânzări pentru compania Coca-Cola Romania, am fost responsabil cu:
  • Îndeplinirea obiectivelor legate de resursele umane din domeniul vânzărilor zonale prin recrutare, selecție, orientare, training, delegare de responsabilități, programare, coaching-ul angajaților la nivelul teritoriilor desemnate; comunicarea așteptărilor cu privire la locul de muncă; planificarea, monitorizarea, aprecierea și revizuirea contribuțiilor individuale la locul de muncă; planificarea și revizuirea acțiunilor de compensare; punerea în aplicare a politicilor și procedurilor;
  • Atingerea obiectivelor operaționale din domeniul vânzărilor zonale prin contribuția la informările despre vânzările zonale și formularea de recomandări cu privire la planurile strategice și revizuirea lor; pregătirea și competarea planurilor de acțiune; implementarea standardelor legate de producție, productivitate, calitate și servicii clienți; rezolvarea problemelor; efectuarea auditurilor; identificarea direcțiilor de acțiune; identificarea îmbunătățirilor necesare legate de sistemul de vânzări zonale.
În calitate de Trainer vânzări pentru Interbrew Romania, am avut ca sarcini:
  • Pregătirea noilor reprezentanți vânzări prin orientarea către procesul de vânzări; dezvoltarea de planuri individuale de coaching; asigurarea de resurse și asistență; programarea de activități de orientare conduse de reprezentanții seniori.
  • Determinarea nevoilor de training prin însoțirea reprezentanților vânzări în timpul deplasărilor de serviciu; observarea lor în cadrul întâlnirilor legate de vânzări; studierea rapoartelor cu privire la rezultatele despre vânzări; schimb de opinii cu managerii vânzări;
  • Dezvoltarea rezultatelor individuale prin politici de mentenanță și resurse procedurale; furnizarea de coaching; susținerea de sesiuni de training; dezvoltarea posibilităților de îmbunătățire a rezultatelor.
În calitate de Manager Marketing Servicii pentru InBev Romania, principalele responsabilități au fost:
  • Focusarea pe dezvoltarea de programe promoționale în vederea atragerii furnizorilor en-gros, distribuitorilor și comercianților cu amănuntul;
  • Managementul categoriilor prin colaborarea cu fiecare brand manager (planogramă, promoție, comercializare, comunicare) pentru key accounts sau proiecte speciale;
  • Identificarea planurilor pe categorii, inclusiv sortarea și propunerile de comercializare;
  • Conceperea și realizarea de promoții dedicate consumatorilor, inclusiv listarea de prețuri, estimarea vânzărilor, acțiuni de cooperare și dezvoltare POS.